Pinterest!

dinsdag 11 oktober 2011

Bezig met vanalles en nog wat

De laatste dagen ben ik bezig met vanalles en nog wat: ik probeer een kaatjeshoofd te maken, ik ben een snood aan het breien, ik heb stof besteld voor een boleo voor een vriendin, ben naar ikea geweest achter tafelzeil om een schort mee te maken voor m'n schoonzus en ondertussen verzorg ik m'n zieke Basje.

Hij is gelukkig sinds deze middag iets beter maar hij heeft alweer z'n tweede oorontsteking van het seizoen achter de rug. Vorige winter heeft er zeker een stuk of 7-8 gehad. Eigenlijk zijn het geen echte oorontstekingen maar subaccute otitis oftewel: een net niet oorontsteking. Maar ons ventje ziet er wel enorm van af en tot nu toe is er nog nooit iets aan gedaan geweest. Tot deze keer dus, hij neemt nu antibiotica en als hij nog eens last heeft dan naar nko en buisjes. Ik ben blij dat er deze keer echt iets gebeurd voor hem want vorige winter was echt een hel!
Basje ziek.... :-(
Midden op de dag bij papa uitgeteld liggen slapen, overkomt hem anders NOOIT

Tussendoor heb ik nog een heel snel rokje gemaakt voor Lotte, 2 potloodrollen en 3 rugzakjes.











2 opmerkingen:

  1. Wat een toffe dingen heb je weer gemaakt! Dat rokje is super!
    Veel beterschap voor Basje! Ocharmkes toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel beterschap voor Basje. Ilena hier ook de ene na de andere oorontsteking (en luchtweginfectie). Volgende keer buisjes!!
    En amai dat je nog tijd vindt voor zulke mooie dingen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen