Pinterest!

zondag 13 november 2011

Stilte

Het ligt hier ff stil... ik heb m'n teen zwaar verstuikt afgelopen maandag en sindsdien niets meer gemaakt. Wel veel plannen gemaakt maar niets anders :-)

Voor die plannen zijn ook stoffen besteld.

En ik ben een dekentje voor het poppenbedje aan het haken. Het is niet volledig zoals het zou moeten zijn maar het valt wel mee voor een eerste haakpoging. Moet het nog deels in elkaar zetten en langs de achterkant een katoentje stikken en dan post ik zeker een foto.

We weten ook sinds maandag dat ons Basje buisjes zal krijgen in z'n oortjes op 2 december. Is wel spannend ivm de verdoving en zo maar ik hoop dat hij er wel mee zal geholpen zijn.

Zo, binnenkort dus een foto van een dekentje en ik hoop vanavond misschien nog een jeansbroekje voor Lotte in elkaar te zetten.

2 opmerkingen:

  1. Oei, hoe heb je dat gedaan. Hopelijk is het vlug terug beter. En blijft het niet bij plannen alleen.
    Succes met de buisjes.

    BeantwoordenVerwijderen