Pinterest!

zondag 23 september 2012

Tasjes, allemaal tasjes

Gisteren gingen we bij vrienden eten en ik maakte voor het dochtertje des huizes de linkse menina. Dat was tot mijn eigenste dochter 's morgens beneden kwam en het blauw/roze tasje haar onmiddellijk toe eigende.
Gisterenochtend dan snel nog een andere gemaakt met rode gabardine, lila paspel en groene knopen. Een rare combinatie maar het werkt wel...


En bij het zien van die handtasjes had ik ook zin in iets nieuws en ik maakte mezelf deze clutch welke qua ontwerp  gebaseerd is op het handtasje van Inge Snuffel. Ik tekende het mijne zelf uit zodat het qua vorm en grootte perfect zou zijn voor mijn handtasnoden :-)
De stof is een restje van het oude meten schort waar ik in m'n laatste bericht over blogde en rode gabardine van koekepeertje die ik nog had liggen.
En op deze manier zijn weer wat restjes opgebruikt en hebben we meer plaats voor nieuwe stofjes :-)






1 opmerking: