Pinterest!

dinsdag 12 juni 2012

strijkparels knippen

Zoals jullie misschien wel weten, ben ik al 9 weken aan het 'start to runnen'. Donderdag gaat de 10de en laatste week in.
In het begin liep ik met m'n 'oude' gsm, maar sinds een weekje heb ik een nieuwe met daarop een app die m'n loopprestaties bijhoudt. Runkeeper noemt het. Heel leuk speeltje :-)
En om m'n oortjes te pimpen, heb ik wat strijkparels kapot geknipt en die rond de draden gedaan. Lekker kleurrijk, niet?

Ok, wens me het beste voor donderdag wanneer ik een eerste poging tot 30 minuten aan 1 stuk lopen, zal ondernemen.

PS: de start to run is als ondersteuning van m'n weight watchers dieet waarbij ik tot nu toe iets meer dan 27 kg kwijt ben en ik aan de laatste 3 kg aan het werken ben.

4 opmerkingen:

  1. O ja, ik ben ook fan van runkeeper!!!
    27 kilo ???????????????????????????????????????
    Mijn god, een hele dikke bravo Marleen!!!!!
    Ongelooflijk!
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Go Go Go donderdag!!!! Je gaat dat kunnen!!! En inderdaad 27 kg wauw!!!! Tijd voor een nieuwe garderobe 'home made!'
    Warme groet, nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw 27 kilo kwijt. Proficiat.
    En donderdag zal lukken. Zeker met zo'n gepimpte runkeeper.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastische prestatie : 27 kg af.... Hoe gaat het ondertussen met je groententuintje ?

    BeantwoordenVerwijderen