Pinterest!

maandag 2 april 2012

en dit weekend werkte ik af:


een breiwerkje deze keer/ een giletje voor Lotte. Het achterpand is in tricot gebreid. Afgewerkt met gehaakt boordje en paillettenband (op aandringen van de dochter die ik nooit meer meeneem naar het naaiwinkeltje)

En vandaag maakte ik een (nog te groot) keyhole tshirt.

En het bovenstukje van de antoinettejurk (van katoen) is ook al grotendeels af. Ik hoop dat morgen m'n bestelde paspel toekomt zodat ik er kan aan voortwerken.

En tot slot ga ik nu nog op zoek naar een silhouette van een vogeltje om op een tshirt te flocken.

3 opmerkingen:

  1. Leuk giletje.... Lotte ziet er op de foto trots uit op haar nieuwe giletje. Toch leuk als ze nog zo klein zijn en waarderen wat mama zelf gemaakt heeft. Ik mis 'die' tijd toen onze kinderen nog blij waren dat ik exclusieve kledij voor hen maakte....Ik heb ondertussen wel al kleinkinderen voor wie ik dolgraag kleertjes zou willen maken maar 't heeft totaal geen zin aangezien onze dochter zelfgemaakte kleertjes toch niet zou willen gebruiken....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ja Lotte is er heel blij mee. Ze geniet er van dingen aan te doen die ik maak en stoeft er ook mee bij haar vriendjes. Er zal een andere tijd komen, maar da's voor later... Jammer dat je dochter zelfgemaakte kleertjes niet zou willen gebruiken... ik hoop dat ik later m'n kleertjes ook kan laten dragen door eventuele kleinkinderen

      Verwijderen
  2. Mooi en schattig met de pailletjes... echt girly :-)

    BeantwoordenVerwijderen