Pinterest!

zondag 11 september 2011

Een organiser en een give away

Laten we beginnen met de give away. Niet van mij maar die van meidenmama. Je vindt de super leuke give away hier !

En de organiser dan. Die maakte ik deze namiddag. Met al de verschuivingen van de meubels hier had ik ineens geen plaatsje meer voor ons tvboekje, afstandsbediening,... meer te leggen.
Dus ging ik achter m'n naaimachientje zitten en maakte en allereerste project op m'n nieuwe plaatsje en ik moet zeggen dat het me daar bevalt. Met m'n stoel met wieltjes onder rol ik zo naar de tafel waar ik kan knippen en tekenen en dan rol ik terug naar m'n bureau! Super gewoon!
Ok, maar de organiser. Ik knipte een lap stof waar ik enkele zakjes op naaide. Allemaal gewoon rechthoekjes, behalve die voor het fototoestel. Dat is wat breder en daar heb ik een plooitje in gemaakt zodat het er netjes inpast.


De organiser hangt met velcro vast zodat die eraf kan en kan gewassen worden. Er is een zakje voor het tv boekje (ja, ik lees de story), het tvbakje, m'n bakje voor internetbankieren en het fototoestel. Allemaal zaken die ik hier graag dicht bij mij heb.

En ik blij te kunnen melden dat m'n bureautje er nog steeds zo netjes uitziet als enkele dagen terug. Hopelijk kan ik dit volhouden :-)

Prettige avond voor iedereen en een mooie nacht. Hier zal die wat minder mooi zijn vrees ik want Basje is weer heel lastig, hangerig en huilerig... Op dit eigenste moment ligt hij ook te 'neuten'....

3 opmerkingen: