Pinterest!

maandag 12 september 2011

knoopjes en salopet

Deze morgen ging ik naar de kringloopwinkel. Ik had er zo'n zin in... eigenlijk ging ik naar die in Mariakerke gaan maar omdat Basje afgelopen nacht niet zo goed geslapen had, liet ik hem thuis bij de papa en ging ik snel alleen eens naar 'onze' eigen kringloopwinkel.
Ik vond er een leuke salopet voor Bas en een hele collectie knopen. Totaalprijs 5 euro.

de knopen


Toen ik terug thuis kwam, was ook de postbode geweest en was m'n bestelde paspelband toegekomen! Ik kon dus eindelijk beginnen aan m'n salopet voor Lotte. Deze lukte redelijk goed maar gelukkig is de stof een beetje elastisch want aan het buikje zou het anders heel krap worden.
Ik ben van plan om later de zakken te veranderen in een iets meer jongensachtig motiefje zodat Bas deze ook nog kan afdragen. Of zou dat te meisjesachtig zijn, dat blauw met oranje?






9 opmerkingen:

  1. tof die kringloop spulletjes, maar die salopet van Lotte is geweldig! Mooie kleurencombinatie. En ook voor jongens zou dit gaan hoor, moet je volgens mij niets aan veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie salopet : 't is zo echt een model zoals mijn kinderen 30 jaar geleden droegen.... Blauw met oranje past toch ook perfect voor een jongen ? Ik zou er zeker niet aan 'foefelen' om de salopet meer jongensachtig te maken. Mijn kleinzoontje loopt ook regelmatig rond met een t shirt in combinatie met een felblauwe broek...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd fijn die kringloopwinkeltjes :)

    De Salopet voor Lotte is hartstikke leuk zeg! En de kleuren zou ik ook prima vinden voor bij een jongen hoor..dus niets aan veranderen nee

    Fijne dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuke salopet zeg! en blauw met oranje is toch ideaal vr een jongen ook. waar haalde je het patroon ervan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie buit, Mamarleen!
    De salopet is prachtig! Ik vind dat het perfect voor een jongen kan! Gewoon doen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die salopet van Lotte gewoonweg schitterend. De kleurcombinatie (die ook voor een jongen kan), het model. Ik ben er weg van. Het doet me denken aan Sarah Kay (ken je die?). Is het van een patroontje. Ik zou dat ook wel willen maken voor Ilena. Ik zie er al mee rondlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh, wat een mooie salopet. welk patroon is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk :) welk patroon is het?

    BeantwoordenVerwijderen