Pinterest!

vrijdag 1 juli 2011

Bas is een schaap

Basje ziet Lotte die iets van hem vastheeft.
Bas: 'mij' (=mijn)
Lotte: 'Bas zegt mèèèè, Basje denkt dat hij een schaap is!'

Leuk toch, niet?

Deze morgen kwamen m'n bestelde labeltjes toe en dus ben ik al druk aan het labelen gegaan.


Ook was m'n japans patronenboekje toegekomen en ik maakte daaruit een tuniekje voor Lotte. Bovenaan is er een 'tunneltje' waarin 2 rekkers zitten voor een smockeffect. Het moeilijkste vond ik de schouderbandjes. Niet makkelijk omdat die zo afgerond zijn.

3 opmerkingen:

  1. Leuk hé die uitspraken van de kinderen. Eigenlijk zou je die in een boekje moeten opschrijven, want later zullen ze daar nog heel veel plezier aan beleven, als je dat boekje dan nog eens boven haalt.
    Ondertussen bewonder ik al je mooie dingetjes die je gemaakt hebt. Jij bent wel heel lekker bezig hé en je hebt je ding wel gevonden. Ik kijk al uit naar het volgende project. Die labeltjes, zijn ook heel leuk geworden. Dan is het toch nog persoonlijker hé. Eigenlijk zou ik dat hier ook moeten doen, maar de energie ontbreekt me weeral. Dus ik kom maar kijken wat jij allemaal maakt en droom er van dat bij mij de energie ook snel weer terug zal komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie labeltjes!
    Dat tuniekje is echt prachtig! Is dat te doen met die Japanse boekjes? Ik heb 2 boekjes, maar ik maakte er nog niets uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bloemenfee: je moet ook een blogje maken, da's heel leuk! Het vergt inderdaad wat energie (en vooral discipline) maar ik zie het ook als een soort dagboekje wat ik later aan de kindjes kan laten zien.
    Katje: ja, ik vind het goed te doen met die japanse boekjes, ik heb er wel eentje dat vertaalt is in het frans maar moet zeggen dat ik de tekst zo goed als niet bekijk. Heb online trouwens ooit eens een lijst met vertalingen japans - nl gevonden speciaal voor deze boekjes, maar ik ken de link niet vanbuiten. Sorry!

    BeantwoordenVerwijderen