Pinterest!

donderdag 14 juli 2011

Druk bezig!

Ik ben bezig met een tshirtje voor Lotte te maken. Ik wou er ook eentje voor Bas maken omdat het eigenlijk meer een jongensstofjes is (met dino's) maar ik denk niet dat ik nog eentje uit m'n restje stof ga krijgen. Misschien een broekje of een marcelleke, da's ook altijd leuk, en makkelijker te maken denk ik.

De t-shirt zit al grotendeels in elkaar, de boordstof is mooi geluk. Ik moet enkel de zijkanten nog aan elkaar zetten en een boord onderaan maken.
En dan wil ik met tweelingnaald enkele afwerkingen maken zodat de boorden mooi blijven zitten waar ze moeten zitten. Doen jullie dat ook of maken jullie je tshirt met de overlock en laten jullie het dan zo?

Als het tshirt af is, dan post ik zeker een foto.

Zo, ik wens iedereen een heel prettige dag toe! (en hoop dat het snel zomer wordt)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten