Pinterest!

woensdag 27 juli 2011

ik kreeg een leuk stofje van de schoonouders

Voor we naar Italië vertrokken kwam m'n schoonvader af: ik heb hier een stofje, het is niet echt mooi maar misschien wil je het wel?
Toen ik het zag was ik onmiddellijk verkocht! Heel mooi!!!! M'n schoonouders snapten er niets van, maar wij hebben dan ook heel verschillende smaken. Als zij zwart zeggen dan zeg ik ..., je snapt het wel zeker? Het zijn 2 grote stukken van ong 2 op 2m.
Ondertussen heb ik al een rok voor mezelf gemaakt. Een rekbare tailleband (had ik nog over van het tshirt van Lotte dat ik maakte) en een Alijn rok eronder, heel makkelijk, volledig met de overlock gemaakt! Ik begin dat apparaat meer en meer te appreciëren! Ik ga ook nog een broche maken met het stofje zodat m'n outfit 'af' is als ik de rok aanheb. Ik draag het op een zwart topje want ik het niet echt iets anders dat er bij past dus daarom de broche, om het geheel te doen passen!



Verdere plannen met het stofje: een kleedje of rokje voor Lotte.

Maar eerst maken we het opvouwbare boodschappentasje voor de winnaar van de give away!

2 opmerkingen:

  1. Ik wou dat ik ook zo een stofje cadeau kreeg.... Ik zou ook wel weten wat ik ermee zou moeten maken!!!!
    Mooie rok trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi stofje en de rok is prachtig! Leuk met dat tricotbandje!

    BeantwoordenVerwijderen